Battlefield V

sampsi

Administrator
Ylläpidon jäsen
Battlefield V julkiastaan virallisesti 19. lokakuuta,peli on saatavilla: pc,xbox one ja ps4.
Pelistä on saatavilla myös erikois versio,ja sen ostaneet pääsevät pelamaan peliä jo ennen julkaisua.

Peli aluetta voi tuhota tarpeeksi järeillä aseilla,Esim seinä tai jopa kokonaisia rakennuksia voi tuhota.
Rakennuksista tulleista romuista voi rakentaa itselleen esim suojan.





 

tunnus

konkari jäsen
Tässähän on menossa nykyt se OPEN BETA,Mitä tuli testattua. Peli ei vaan pyörini oikeen kunnolla.
Hankinta listalle menee kyllä.
 

Santerin Tekki Nurkkaus

Tunnettu jäsen
Laitetestaaja
arvostelija
Itselläni innostus loppu BF4:n kun CoD tämä muuttui kun jatkuvasti tulee uutta Battlefieldiä.
Omat lemppärit ovat olleet Bad Company 2 ja BF3.
Myöskin BF2:sta tuli hakattua paljon aikoinaan.
Mutta BF1 ja nyt tämä BF5 jätän väliin.
Jollei niitä aleta pyytämään prossu/näytönohjain testeihini, niin silloin kai joutuu hommaamaan BF5:n.
 

sampsi

Administrator
Ylläpidon jäsen
Itselläni innostus loppu BF4:n kun CoD tämä muuttui kun jatkuvasti tulee uutta Battlefieldiä.
Omat lemppärit ovat olleet Bad Company 2 ja BF3.
Myöskin BF2:sta tuli hakattua paljon aikoinaan.
Mutta BF1 ja nyt tämä BF5 jätän väliin.
Jollei niitä aleta pyytämään prossu/näytönohjain testeihini, niin silloin kai joutuu hommaamaan BF5:n.
Kyllähän se ois kiva nähä mite tää pyörii huonommalla koneella.
 

Santerin Tekki Nurkkaus

Tunnettu jäsen
Laitetestaaja
arvostelija
Kyllähän se ois kiva nähä mite tää pyörii huonommalla koneella.

No ens vuonna olis idea aloittaa testit alusta uudella paljon tehokkaanman näytönohjaimen avustuksella.
Ja tietenkin testi setti menee uuteen uskoon samalla. Pitää kattoa sitten mitä pelejä siihen settiin otan. Mutta pitää monessa eri paikassa kysyä mitä porukka haluaa nähdä.
Mutta tämä sitten ens vuonna.
 

Rasteri

Aktiivi jäsen
Kaveri väänsi videon ja blogikirjoituksen Battlefield V:n kartoista ja kuinka vehicle/infrantry painotteisia kukin näistä 8 kartasta on.

Betaa testasin,ja kyllähän tää pyöri aikas hyvin.
Betaa testasin itsekin jonkin verra. Mutta nyt kun katsellut tämän päivän striimejä, on kartoissa paljon enemmän sälää, mm. puita ja pusikoita. Toivottavasti ei vaikuta liikaa pelin toimintaan.
 

sampsi

Administrator
Ylläpidon jäsen
Näin parintunnin testi jakson jälkeen voin kyllä sanooo et on hyvä pelikyseesä.
 

reiska62

Jäsen
Minä olen nyt pelannut tuota BATTLEFIED V peliä ja ihan hyvä onkin..nyt juuttunut alku metreillä kohtaan UNDER NO FLAG JEPPEJÄ TULEE PÄÄLLE KUN KERKEE. Jos jokin teistä pelannuttätä voisko pyytää auttamaan tässä kohdassa. 6 eur pelaaja rahaa saa tehtävän loppuun saantiin ja yhdessä vähän säätöjä katsella..no ikä lisällä tässä pelataan sikäli. Sami minun tuttu joten hänen kauttaan myös yhteys löytyy kun täällä ei aina olla.
tv reijo C") playstation 4 pelaan.
 

tiger

konkari jäsen
Minä olen nyt pelannut tuota BATTLEFIED V peliä ja ihan hyvä onkin..nyt juuttunut alku metreillä kohtaan UNDER NO FLAG JEPPEJÄ TULEE PÄÄLLE KUN KERKEE. Jos jokin teistä pelannuttätä voisko pyytää auttamaan tässä kohdassa. 6 eur pelaaja rahaa saa tehtävän loppuun saantiin ja yhdessä vähän säätöjä katsella..no ikä lisällä tässä pelataan sikäli. Sami minun tuttu joten hänen kauttaan myös yhteys löytyy kun täällä ei aina olla.
tv reijo C") playstation 4 pelaan.

Onko kyseessä siis eka tehtävä?
Ja tässähän on todella hyvä moninpeli.
 

reiska62

Jäsen
Joo ei tässä mitään vähän netistä peli säätöjä katsoin ja vähän nytkähti eteenpäin. Joo kolme lentokonetta ja kaksi panssarivaunua ja liuta saksalaisen sotilasta kun päälle hyökkää vaatii vähän harjoittelua. Peli säädöistä kun löytäisi hyvän setting systeemin
 

tiger

konkari jäsen
Joo ei tässä mitään vähän netistä peli säätöjä katsoin ja vähän nytkähti eteenpäin. Joo kolme lentokonetta ja kaksi panssarivaunua ja liuta saksalaisen sotilasta kun päälle hyökkää vaatii vähän harjoittelua. Peli säädöistä kun löytäisi hyvän setting systeemin
Mitäs sä meinaat noilla asetuksilla.
 

sampsi

Administrator
Ylläpidon jäsen
Minä olen nyt pelannut tuota BATTLEFIED V peliä ja ihan hyvä onkin..nyt juuttunut alku metreillä kohtaan UNDER NO FLAG JEPPEJÄ TULEE PÄÄLLE KUN KERKEE. Jos jokin teistä pelannuttätä voisko pyytää auttamaan tässä kohdassa. 6 eur pelaaja rahaa saa tehtävän loppuun saantiin ja yhdessä vähän säätöjä katsella..no ikä lisällä tässä pelataan sikäli. Sami minun tuttu joten hänen kauttaan myös yhteys löytyy kun täällä ei aina olla.
tv reijo C") playstation 4 pelaan.
Voin tänää yrittää tehdä tuon tehtävän ja samalal kuvata sen.ja kentis kertoa sen jälkeen mietteitä,ja laittaa omat asetukset.
 

reiska62

Jäsen
Moi Sami ei se siitä taida olla nyt kiinni vaan musta pitää varmaan määrätyssä järjestyksessä puolustautua ylivoiman edessä. No säädöt hyvät oltava mutta minä pelaan konsolilla. Esim.. Pitää vaan yrittää vaikka tuntuu vaikealta ja heittää pois kun kuolettuu helposti