FORTNITE TURNAUS! Voittajalle rahapalkinto

ItsHenkka

Jäsen
https://discord.gg/YjfTeP7 KAIKKI FORTNITESTÄ KIINNOSTUNEET!! Tässä on minun tekemä discord palvelin jossa tulen tulevaisuudessa järjestämään FORTNITE TURNAUKSIA. JAOSSA ON 5€ AINA VOITTAJALLE. Kunhan saadaan hommat hyvin käyntiin, nostan palkintopottia!
ILMOITTAUTUMINEN ON ILMAINEN

Yhteen turnaukseen mahtuu aina 16 pelaajaa Eli 16 ensimmäistä ilmoittautujaa pääsee pelaamaan kunhan teen jonkun tavan jolla ilmoittautua. Löydät turnauksen säännöt discord palvelimelta. Suosittelen lukemaan säännöt ettei tule erimielisyyksiä.
 
Viimeksi muokattu:
Turnauksen säännöt ja pelin kulku:


Turnauksen idea on se että yhdessä pelissä on aina 2 pelaajaa vastakkain. Esimerkkinä Minä vs Nuples. Turnauksen jokainen vaihe pelataan idealla best of 3 eli kun voitat 2 peliä olet voittanut vastustajasi.

Pelin kulku:
Menette siis pelaamaan DUO MODEA kyseisen vastustajasi kanssa (voit ländäta iha minne itse haluat). Eli ei tarvitse mennä samaan paikkaan minne vastustajasi meni.

Vastustajaa ei tarvitse revata jos hän on
knockissa
Pelin on voittanut se pelaaja jolla on enemmän tappoja sillä hetkellä kun olette molemmat kuolleet tai jos voitatte pelin. Tasatilanteessa ratkaisee tehty damage joten jos tapot on tasan niin ottakaa kuva dealt dagamesta siten että siinä näkyy teidän nimet taustalla

Jokaisen pelin jälkeen vaadin pelaajilta kuvan (PELIN VOITTANUT LÄHETTÄÄ), miten pelissä on käynyt ja vaadin että molemmat osapuolet hyväksyvät tilanteen. Jos sattuu käymään silleen että toinen osapuoli ei hyväksy pelin lopputulosta niin tarvitsen kuvan myös pelin ns. Hävinneeltä mitenkä siinä oikeasti kävi, jos löydän vilppiä (photoshoppausta) niin teidät on erotettu kilpailusta!

Pelissä on siis aluksi 16 pelaajaa sitten 8 sitten 4 sitten 2 ja lopuksi 1 (eli voittaja)
Muistakaa että jos vastustaja yrittää häiritä teitä ingame mikillä voitte painaa esc- nappulaa ja oikea clickata vastustajan päältä joka laittaa sen mutelle
 
Epic gamesilta kysytty ja sanoivat että en tarvitse mitään lupia tämän muotoiseen turnaukseen
 
Back