Pelaamine

Jos teil o peliaika, kauan on?


  • Ääniä yhteensä
    7

Suchie

Uusi jäsen
Tuli täs ruvettuu miettii, onks tääl muit joittenka porukat ei taida oikee hyväksyy pelaamist. Ite siis 16V (pia 17) ja äitee asettaa koneellaoloaikoi. Saan siis olla tunnin koneel päiväs vaikka ite oonki ostanu yms. Nettiä en saa muutaku puhelimesta, koska wifin salasanaa en saa eikä piuhalla anneta laittaa. Eniten ittee ainaki ärsyttää se, et ku tykkään pelaa vähä kilpailullisempii pelei mikkä vaatii sitoutumist ja saattaa venyy (loli ja cs pääosin) ni hetiku tunti on kulunu joko kone kii tai sit lähtee kone. Kavereittenki kaa pelaamine jää iha vtu lyhyeks, eikä täntakii co-op peleis pääse ees kunnol etenemää.
 

AKZP

Aktiivi jäsen
Aika pitkälti on täysin päätettävissä tuo peliaika, joskus tosin menee moti peleihin sillein että välillä ei välttis pelaa moneen viikkoon ja sitten välillä tulee hurjat himot ja sitten mätetään useita päiviä putkeen niin että saattaa olla 10 tuntiakin per päivä mätettynä jotakin peliä. Välillä se vähän riippuu mutta uusien pelien kanssa se on aikalailla juuri sellaista että jos se on vähänkin hyvä niin useampi tunti palaa aika varmasti per päivä sen parissa ja useampana päivänä viikossa. Mikään ei ole parempaa kuin mättää hyvää peliä hyvien kaverien kanssa, sitten niitäkin nupit kaakossa (Ultra settings ja korkeat resoluutiot). Sitten kun vielä jostakin kumman syystä tullut ostettua varmaan tonnilla pelaamiseen tarkoitettuja oheistuotteita niin niin :D
 

Santerin Tekki Nurkkaus

Tunnettu jäsen
Laitetestaaja
arvostelija
Pelaamisesta että minulla on rouvan kanssa siitä eriävät mielipiteet.
Siis koskien lapsien peliajasta.
Itse olen laittanut silleen että voivat konetta käyttää päivässä ma-pe 1h 30min ja la-su 2h 30h.

Rouvan mielestä ei missään nimessä pelata kuin erikoisluvalla = hänen luvallaan. Tästä onkin jo monta perheriitaa saatu aikaiseksi.

Sinänsä rouvalta ihme asenne nykyään pelaamiseen kun itsekkin vielä jokunen vuosi (n. 5-6v) sitten pelasi paljon, varsinkin xboxilla ja xbox 360:llä.
Itse asiassa tavattiin alunperin Xbox livessä PGR2:sta pelatessa.
 

poju

Jäsen
Tuli täs ruvettuu miettii, onks tääl muit joittenka porukat ei taida oikee hyväksyy pelaamist. Ite siis 16V (pia 17) ja äitee asettaa koneellaoloaikoi. Saan siis olla tunnin koneel päiväs vaikka ite oonki ostanu yms. Nettiä en saa muutaku puhelimesta, koska wifin salasanaa en saa eikä piuhalla anneta laittaa. Eniten ittee ainaki ärsyttää se, et ku tykkään pelaa vähä kilpailullisempii pelei mikkä vaatii sitoutumist ja saattaa venyy (loli ja cs pääosin) ni hetiku tunti on kulunu joko kone kii tai sit lähtee kone. Kavereittenki kaa pelaamine jää iha vtu lyhyeks, eikä täntakii co-op peleis pääse ees kunnol etenemää.
täällä on sama ongelma et porukat ei anna pelata tarpeeksi.