RYSE SON OF ROME

reiska62

Jäsen
Moi olen pelannut läpi monien taistelujen kautta pelin loppupuolelle.. Nyt en pääse mission 20 jossa menen neroa listimään.en pääse sitä käytävää kun sotilaat hyökkää piilosta. Onko jokin viive tai oikea hetki vain painaa x tai y tai jotain muuta. Kaksi tai kolme olen saanut listittyä kyllä.. Miten edetä hyvin eteenpäin pelaan xbox one s koneella.. Tv Reijo Ylläpitäjä Samin kautta myös neuvot tulee.. Tv Reijo
 

reiska62

Jäsen
Ei voi. Siinä automaatti kuolettaa kaksi vihollista ja kun minut hakattu ns pitäisi minun kaksi vielä jotenkin. Olen siinä huonossa hapessa ns.. Jokin kumma jekku tehtävä
 

reiska62

Jäsen
Joo katsoin videot YouTube ja siitä ei selviä mutta ryse son roma mission 20 puolessa välissä on tämä taistelu 6 sotilasta kuolettaa ja pelin äly kuolettaa kaksi tai kolme. Lukasin YouTube video siitä ja muillakin kysymyksiä mm kolmannen kuoletus ja sieltä selvisi jonkun ulkomaan kirjoitus että niissä taistelussa pitää oikealla hetkellä juuri ajoittaa painamista x tai y tai Rt voi voi missähän milloinkin ja jos väärin heittää alkuun taas. Tämä viimeinen tehtävä on..