prosessorista juttua

sampsi

Administrator
Ylläpidon jäsen
Mitä oon lueskellu, tollanen 250W on vielä aika kesy verrattuna siihen mitä nuo isot Intelin sirut puskee pihalle. Etenkin jos tuo on todellinen luku jota siitä prossusta tulee. Eihän tuo ole nestejäähyllä pahakaan jäähdyttää mikäli oon oikein ymmärtänyt.

Se, mihin tollasta voi käyttää tuskin on peruskäyttäjälle oleellista, mutta kyllähän tolle käyttönsä on. Pitää seurailla miten se virtuaalipprojekti etenee jos sitä pääsis katsomaan joskus 8)
Tjoo:) mä voisin itekkin testailla joskus jotain virtuaali koneita :)

Pitäs vaaa hommata pari näyttistä mitkä tukee tuota.
Meinasin siis koittaa 8ydintä/16säijettä olevalla koneella,missä on 96GB ramia.
 

tunnus

konkari jäsen
Nyt kun Intel julkaisi noi uudet 9Gen suorittimet,niin alkaakohan noita vanhoja saamaan hyvään hintaa ?
 

Tomboy

Tunnettu jäsen
Nyt kun Intel julkaisi noi uudet 9Gen suorittimet,niin alkaakohan noita vanhoja saamaan hyvään hintaa ?
Tuskin. Eiköhän ne hinnat pidetä ylhäällä ku ne on vähä halvempia ku 9gen. Hinta kuitenki johtuu tuotantovaikeuksista.

Kävinpä muuten katselemas kaverin luona kun tollasta 16c 2950Xää kelloteltiin kylmällä vedellä, kovien muistien kans :eek: jännää.
 

tunnus

konkari jäsen
Tuskin. Eiköhän ne hinnat pidetä ylhäällä ku ne on vähä halvempia ku 9gen. Hinta kuitenki johtuu tuotantovaikeuksista.

Kävinpä muuten katselemas kaverin luona kun tollasta 16c 2950Xää kelloteltiin kylmällä vedellä, kovien muistien kans :eek: jännää.
joo,Oonkin lukenut tuosta aika paljon,et Inttelillä on tuotantovaikeuksia.
 

sampsi

Administrator
Ylläpidon jäsen
Vasta kerrottiin että Comet Lake olis seuraavaksi tulos, edellee 14nm prosessil. Siel o ryssitty oikeesti juttui.
Jep,mut pitäähän sitä nytten ottaa kaikki irti tuosta 14nm valmistetuista suorittimista,ennekö siirtyy uusii,Ja nyttehän tuon saatavatuus on huomattavasti jo parempi.
 

Tomboy

Tunnettu jäsen
Voi olla :3 mut pitää katsoo, teenkö niin että vaihdan sitte TR3-koneen syksyl ku ne kai tulee sillo.
 

tiger

konkari jäsen
Eipä tossa oo mitään uutta. Näppärästi unohtivat vaan isommat resoluutiot, kun Intel menettää etumatkaansa siellä. Saapa nähdä mitä 3rd gen Ryzen tuo tullessaan. Voi olla että Intelille haistatetaan pitkät siinä vaiheessa.
No juu. Onneksi tulee niin saadaan taas vähän kilpailua lisää.