3D markit

Crucible

Aktiivi jäsen
joo:) lisään tän sinne,Olisko kysyntää myös time spy testille?
Olis. FS kusee Ryzenien, TRn ja X299-alustojen kintuille vanhalla koodauksellaan.


Minun ei tarvii tulla foorumille tai somessa leseilomaan millään tietokoneella
Tämän ketjun tarkoitus on nimenomaan vertailla pisteitä, jotka pohjautuvat suorituskykyyn. Kuten missä tahansa kisassa, voittajan on hyvä hieman irvailla. Jos ei hermo kestä pientä leukaa, kannattaa harkita internetistä vetäytymistä.

rahalle on muutakin käyttöä,kuten elämä
Hienosti koitat vihjata, ettei minulla olisi elämää koneen ulkopuolella. Valitettavasti joudut pettymään, eikä tämä ei ole edes kallein harrastukseni. Mikäli minulla ei olisi muuta elämää, keikkuisin Hall of Famen top10-listalla. Toki sinne näilläkin päästään, kun avataan LN2-kulho. Katsos, ei näille sijoituksille pelkillä euroilla päästä, vaan taito näyttelee varsin isoa osaa.
 

tunnus

konkari jäsen
Tämän ketjun tarkoitus on nimenomaan vertailla pisteitä, jotka pohjautuvat suorituskykyyn. Kuten missä tahansa kisassa, voittajan on hyvä hieman irvailla. Jos ei hermo kestä pientä leukaa, kannattaa harkita internetistä vetäytymistä.
Hahahhaa,Sinä mikään voittaja ole!

Hienosti koitat vihjata, ettei minulla olisi elämää koneen ulkopuolella. Valitettavasti joudut pettymään, eikä tämä ei ole edes kallein harrastukseni. Mikäli minulla ei olisi muuta elämää, keikkuisin Hall of Famen top10-listalla. Toki sinne näilläkin päästään, kun avataan LN2-kulho. Katsos, ei näille sijoituksille pelkillä euroilla päästä, vaan taito näyttelee varsin isoa osaa.
No ei sulla kyllä taida kovin kummosta elämää olle!!
 

Crucible

Aktiivi jäsen
No ei sulla kyllä taida kovin kummosta elämää olle!!
Sielläpä ollaan herkkänahkaisia. Meneekö kaikki oma aika turhaan ja pakolliseen tekemiseen kun näin ahdistaa toisen vapaus valita? Mulla on aikaa reissata Euroopassa ja harrastaa, muunmuassa elektroniikkaa ja koneita muiden ohella. Olen kyllä oikein tyytyväinen elämääni. Jos istuisin ruudun takana vain, mä tuskin olisin kolunnut Eurooppaa läpi.