Minkä koneen ostan ketju

tiger

konkari jäsen
Täällä voit pyytää apua uuden koneen hanginnassa.
kerro nämä asiat:
  • butjetti
  • käyttötarkoitus
  • pöytäkone vai läppäri
  • lisätietoa

vastatkaan lainaten kiitos.
 
Aloitan tämä itse

  • butjetti 750
  • käyttötarkoitus pelaamininen FULLHD MED
  • pöytäkone vai läppäri pöytäkone
  • lisätietoa uusikone
 
Aloitan tämä itse

  • butjetti 750
  • käyttötarkoitus pelaamininen FULLHD MED
  • pöytäkone vai läppäri pöytäkone
  • lisätietoa uusikone


pelikone.PNG

Käyttöjärjestelmää ei kuulu tuohon,mut sen voin minä vaikka antaa sinulle.
Tuohon ostaisin myöhemmin 1TB kiintolevyn.
 
upload_2017-11-5_16-4-1.png

Tässä miun ehotus, tuossa samin konepaketissa oli yksi virhe, ja se oli Kaby lake prossu, kun nykysin on saatavilla parempia price to perf Ryzeneitä ja Coffee lake prossuja
 
olen aina tykännyt inttelistä. otan siis mielummin tämän.
Kannattaa kattoo coffee lake setti mieluummin, kun tuo ryyni settikin jo menee tehossa ohi tosta i3-7300, ja i3-8100 on 4 ydin 4 thread (vastaa 7 generaation i5). Eli ei kannata ottaa tota vanhan generaation i3 senkään takia
 
Kannattaa kattoo coffee lake setti mieluummin, kun tuo ryyni settikin jo menee tehossa ohi tosta i3-7300, ja i3-8100 on 4 ydin 4 thread (vastaa 7 generaation i5). Eli ei kannata ottaa tota vanhan generaation i3 senkään takia
näinhän se kyllä on,mut toi olikin vain tuommoinen nopea kasaus...
 
Volsku kerro paljon se kone saa maksaa,ja mitä kaikkea tarviit.niin voin kasta sulle koneen.
 
Hei, oon kasaamas ekaa omaa konetta, ekaa kertaa. Kone tulis semi-raskaaseen pelikäyttöön. Hintaan täytys sisältyä tarvittavat osat ja käyttöjärjestelmä. En rupea ulkomailta tilaamaan joten jimmssin kautta. Hiiren, näytön ja näppäimistön ostan erikseen. Budjetti olis noin 800-900€
 
Hei, oon kasaamas ekaa omaa konetta, ekaa kertaa. Kone tulis semi-raskaaseen pelikäyttöön. Hintaan täytys sisältyä tarvittavat osat ja käyttöjärjestelmä. En rupea ulkomailta tilaamaan joten jimmssin kautta. Hiiren, näytön ja näppäimistön ostan erikseen. Budjetti olis noin 800-900€
En suosittele juuri nytten ostamaan näytönohjainta,kovan mainaus tarpeen takia.
Bitcoin mainaus on nostatanut näytönohjaimien hinnat todella korkeaksi.
 
Back