"Mitä rautaa ostin viimeksi"

Tomboy

Tunnettu jäsen
Eli pannaa pieni showoff-ketju ja mää alotan.

Ostin siis tossa taannoin koneen jossa oli näyttiksenä 1070ti. Se lähti kaverille, kun ostin edullisesti Vegan!

Mitäs te ootte shoppaillu? :>
 

Tomboy

Tunnettu jäsen
nonni,onks vega toiminu hyvi? ite oon tykänny tästä corsairin näpiksestä.
Hajos tänää sit näyttiksestä Vram,toivottvasti menee takuuseen.
Vram? Outoo. Oon kuullu et vrm hajoo joissain huonosti jäähdytetyis mut en että vram.

Vega on toiminu kivasti eikä oo ees niin äänekäs ku kuvittelin ku vähä opastettii alivoltittaan, vaikka kellot on about vakiot. Muistikelloja nostettiin kanssa. Sanottiin että se vaikuttaa eniten.

Mietin nyt sitte että ostaako tohon sittenki ihan custom loopin blockin. Tarkoitus oli panna sellanen AIO ja sitten se tuuletinadapteri. NZXT Kraken G10 tai G12. Tiitätte varmaa.
 

sampsi

Administrator
Ylläpidon jäsen
Vram? Outoo. Oon kuullu et vrm hajoo joissain huonosti jäähdytetyis mut en että vram.

Vega on toiminu kivasti eikä oo ees niin äänekäs ku kuvittelin ku vähä opastettii alivoltittaan, vaikka kellot on about vakiot. Muistikelloja nostettiin kanssa. Sanottiin että se vaikuttaa eniten.

Mietin nyt sitte että ostaako tohon sittenki ihan custom loopin blockin. Tarkoitus oli panna sellanen AIO ja sitten se tuuletinadapteri. NZXT Kraken G10 tai G12. Tiitätte varmaa.

Oho uuden näppiksen eka kirjoitus virhe tullu,siis joo tosisaan vrm tuosta menny
 

Rasteri

Aktiivi jäsen
Eli pannaa pieni showoff-ketju ja mää alotan.

Ostin siis tossa taannoin koneen jossa oli näyttiksenä 1070ti. Se lähti kaverille, kun ostin edullisesti Vegan!

Mitäs te ootte shoppaillu? :>


Mulla nyt hetkeen ollut sen suurempia laitehankintoja. Logitech G502 -hiiren hommasin 55€:lla gigantista hajonneen tilalle.

Oli skroll-painike mennyt epäkuntoon. Vanhan hiiren avasin, irrotin rullan ja puhdistin. Aika paljon likaa siellä oli välissä. Sitten kun jaksaisi koota takas, niin saattaisi jopa toimiakin. Olis sitten varalta toinen. :D
 
Viimeksi muokattu: