Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep,ja red alert 2 oli myös ihan ok.C&c red alert oli kyll kova
Mää olin kattelemas yhden tutun videota tästä. Vaikutti aika jännälle vaika onki vasta alphas.Tuli tänää hommattuu toi Iron Harvest,ja on se vaa hyvä peli,vaikka vähän huonosti optimoitu.
Pitäskö pelata joskus jotain RTS peliä?Kyl vai. Mietin jos iteki. En oo RTS pelannu pitkää aikaan. Varmaa joskus veljen koneella teininä viimeeks.
Kyllähän tuo on ollu iha jees peli mitä nyt oon vähä aikaa pelannu.Mää olin kattelemas yhden tutun videota tästä. Vaikutti aika jännälle vaika onki vasta alphas.
10% alennus olisi steamissa voimassa vielä noin 19 tuntia, se tekis 26,99 euroa. Pelin saa kyllä halvemmallakin esimerkiksi kinguinista, about 20 eurolla tai gamesdealista 14-15€, maksutavasta riippuen.Tämä peli meni toivelistalle kyllä,Harmi vaa kun ei ole vielä hintaa tiedossa.
Kävi vahinko ja ostinkin sen jo tuolta gamesdealista.Oho kappas,mitenki just et mikä peli piti ostaa täns kuun lopussa kun tulee palkka. Kiitos
Tuli hommattua tämä mut aika vähän tässä pelissä on kyllä pelattavaa
Videoiden perusteella vaikuttaa hyvälle.
Ei tässä taida paljoo olla kyllä Age Of Empires pelistä? Korkeintaa rakennukset.Jossain välissä tulee varmasti hankittua itsekin, sillä jokin tuossa muistuttaa Age of Empires peleistä.