Suoritin kilpailu (voittajille steam pelejä)

1626803831009.png


Tossa Singlecorevoitto ja toiseksi multicoressa.

1626803881725.png


Tossa ekaksi multicoressa ja combovoitto. Tää on ajettu ILMAN SMT:ä, koska se ei vakiona ole mulla käytössä. En ole kokenut tarpeelliseksi, kun 24 fyysistä ydintä riittää tällä hetkellä mainiosti.

Katsotaan sen (SMT) enablointia jos laitan virtuaalikoneita, tuossa olisi tulossa 4x4TB SAS SSD-levyjä pakka itselle nykyisen 4x2TB NVMe-levyjen rinnalle niin unraid alkoi kiinnostaa uudelleen.
 
katso liitettä 444

Tossa Singlecorevoitto ja toiseksi multicoressa.

katso liitettä 445

Tossa ekaksi multicoressa ja combovoitto. Tää on ajettu ILMAN SMT:ä, koska se ei vakiona ole mulla käytössä. En ole kokenut tarpeelliseksi, kun 24 fyysistä ydintä riittää tällä hetkellä mainiosti.

Katsotaan sen (SMT) enablointia jos laitan virtuaalikoneita, tuossa olisi tulossa 4x4TB SAS SSD-levyjä pakka itselle nykyisen 4x2TB NVMe-levyjen rinnalle niin unraid alkoi kiinnostaa uudelleen.
no juu,kyl ehottomasti tuolla ydin ja levy määräällä unraidi käyttöö:). vosi tehä levy benchmarkin seuraavaksi?
 
no juu,kyl ehottomasti tuolla ydin ja levy määräällä unraidi käyttöö:). vosi tehä levy benchmarkin seuraavaksi?
Vaikka. Jos jää winkkariin niin laitan nuo NVMe raid0, nyt raid5. Nuo SAS SSD:t menee sitten ohjaimesta riippuen raid5 tai Raid10. Unraidia varten ne pitää olla irtona, jotta unraid tekee oman pakkansa sit

SMT päällä tuo ottaa jonkun 35k+ multicoressa.
 
Viimeksi muokattu:
Tossa nyt pikaisesti vielä SMT päällä. Ei ihan niin raju mitä muistelin, tosin jäähy on paljon kesymmällä profiililla nyt, saati kämppä lämpimämpi kuin talvella. Singlecorea en jaksanut nyt ajaa uudestaan, mutta sama prossu silti tosiaan että voit singleksi tässä merkata 1284pts.
1626890149591.png
 
Vaikka. Jos jää winkkariin niin laitan nuo NVMe raid0, nyt raid5. Nuo SAS SSD:t menee sitten ohjaimesta riippuen raid5 tai Raid10. Unraidia varten ne pitää olla irtona, jotta unraid tekee oman pakkansa sit

SMT päällä tuo ottaa jonkun 35k+ multicoressa.
teetkö sä vai mä? siis tuon levy vertailun?
 
Miten toi singlecore jää noin alas? Manuaalilla?
Manuaali ja loppujelopuks aivan paskat muistit. Ei enempää saa muisteist irti ku 3400Mhz Cl16-20-20-20-40 trfc 600
Ja ku haluan lämmöt pitää kurissa, joka ei edes täysin säädetyn PBO:n kanssa onnistu, niin manuaali 1.26V biosist joka drooppaa siihen 1.21-1.23V väliin 4.65Ghz
 
Manuaali ja loppujelopuks aivan paskat muistit. Ei enempää saa muisteist irti ku 3400Mhz Cl16-20-20-20-40 trfc 600
Ja ku haluan lämmöt pitää kurissa, joka ei edes täysin säädetyn PBO:n kanssa onnistu, niin manuaali 1.26V biosist joka drooppaa siihen 1.21-1.23V väliin 4.65Ghz
No kieltämättä surkeat muistit että piilotto.

Mulla on ripperillä 3600/cl14-jotain ja tossa 5900X-koneessa 3600cl18 jotain (16GB kampoja niin siksi cl18 eikä perus cl16 latenssi).

En muista missä 5900X:n allcore huitelee, mutta single/dualcore on 4.9-5.0 välillä. Ripperillä 4.45 single, allcore siellä 3.95-4.2 välissä
 
No kieltämättä surkeat muistit että piilottto.
Manuaalilla voisin kyllä saaha kelloja vielä vähän lisää samoilla volteilla jos olis tällä hetkellä joku muu kuin MSI B450 ITX emo käytössä. Pohjavoltteja kun en oikeen uskalla tuosta enää nostaa 7nm volttiherkkyye takia, ja tuo vdrooppi nykysen emon kanssa on aivan liikaa
 
Manuaalilla voisin kyllä saaha kelloja vielä vähän lisää samoilla volteilla jos olis tällä hetkellä joku muu kuin MSI B450 ITX emo käytössä. Pohjavoltteja kun en oikeen uskalla tuosta enää nostaa 7nm volttiherkkyye takia, ja tuo vdrooppi nykysen emon kanssa on aivan liikaa
7nm volttiherkkyys on kyllä kukkua :) ei mulla oo minkäänlaista degraatiota havaittavissa tolla 3960X:llä vaikka se on taatusti saanut volttia enemmän kuin suositellaan.
 
Back