Ostin tuossa viime viikolla lenovo Yoga 720 hybridi kannettavan.
Kone tuli minulle lauantaina, ja se oli hienossa laatikossa ,hyvin pakattuna.
Koneen on tarkoitus korvata minun Lenovo 10" android tabletti ja vanha lenovo L520 kannettavan tietokoneen.
Parin päivän käytön jälkeen voin sanoa, että kone oli kannattava ostos ainakin tähän mennessä.
Paljon moitteita saanut koneen runko ja näppäimistö on minusta yllättävän hyvä, Esim kirjoitusvirheitä tulee koneella huomattavasti vähemmän kuin ennen.
Paljon moitteita saanut näytön saranat toimivat minusta hyvin, ne ovat erittäin tukevat ja omassa käytössä näyttö ei heilahtele paljoa.
mikään kone ei ole täydellinen ei edes tämä, Esim koneen sormenjäljenlukija toimii välillä erittäin huonosti. Koneen mukana tullut kynän teline ei ole mielestäni fiksusti suuniteltu, sillä se vie yhden usb-paikan. Kynän säilytyspaikan olisi ihan hyvin voinut rakentaa sisäiseksi, mutta tämä on vain minun mielipiteeni.
Koneen tekniset tiedot:
Malli Lenovo yoga 720 hybridi kannettava
Näyttö 15.6" Kosketus näyttö
Prossu i5 7300 HQ
ram 8GB DDR4
ssd 256GB m.2
Näytönohjain GTX 1050 2GB
Akku kestää normi käytössä noin 5-6h
Muuta: Taustavalaistu näppäimistö,sormenjälkilukija,s pen aktive kynä.
Koneen suorituskykytestejä
cpun mittaus
Näytönohjaimen mittaus
3d mark testi vanhoilla ajureilla
Ja lopuksi vielä kuva suorituskykytestien aikana ollleista lämmöistä.
Kone tuli minulle lauantaina, ja se oli hienossa laatikossa ,hyvin pakattuna.
Koneen on tarkoitus korvata minun Lenovo 10" android tabletti ja vanha lenovo L520 kannettavan tietokoneen.
Parin päivän käytön jälkeen voin sanoa, että kone oli kannattava ostos ainakin tähän mennessä.
Paljon moitteita saanut koneen runko ja näppäimistö on minusta yllättävän hyvä, Esim kirjoitusvirheitä tulee koneella huomattavasti vähemmän kuin ennen.
Paljon moitteita saanut näytön saranat toimivat minusta hyvin, ne ovat erittäin tukevat ja omassa käytössä näyttö ei heilahtele paljoa.
mikään kone ei ole täydellinen ei edes tämä, Esim koneen sormenjäljenlukija toimii välillä erittäin huonosti. Koneen mukana tullut kynän teline ei ole mielestäni fiksusti suuniteltu, sillä se vie yhden usb-paikan. Kynän säilytyspaikan olisi ihan hyvin voinut rakentaa sisäiseksi, mutta tämä on vain minun mielipiteeni.
Koneen tekniset tiedot:
Malli Lenovo yoga 720 hybridi kannettava
Näyttö 15.6" Kosketus näyttö
Prossu i5 7300 HQ
ram 8GB DDR4
ssd 256GB m.2
Näytönohjain GTX 1050 2GB
Akku kestää normi käytössä noin 5-6h
Muuta: Taustavalaistu näppäimistö,sormenjälkilukija,s pen aktive kynä.
Koneen suorituskykytestejä
cpun mittaus
Näytönohjaimen mittaus
3d mark testi vanhoilla ajureilla
Ja lopuksi vielä kuva suorituskykytestien aikana ollleista lämmöistä.
Viimeksi muokattu: