paras Energia juomasi?

paras Energia juomasi?

  • monster

  • mad croc

  • Es

  • mega force

  • rockstar

  • red bull

  • red evil

  • teho

  • Battery

  • ED


Results are only viewable after voting.
Miksi Red Bull on parasta? (JONNEN NÄKÖKULMASTA)
----------------------------------------------------
Ensinnäkin:

Red Bull omaa juuri oikeanlaisen maun, se ei ole liian hapan/kitkerä, tai liian makea, vaan maku on keskimakea, sokeria on ihan v*tusti, mutta silti perhanan hyvää. Kofeiinia löytyy juuri tarvittava määrä raskaan amispäivän aloitukseen. Juot Red Bullin
30 minuuttia heräämisen jälkeen = Jaksat reippaasti ensimmäiset tunnit. Seuraavalla tunnilla voit halutessasi hakea vielä lavallisen lisää, niin on tarpeeksi juotavaa ruoan kanssa lisäksi. Itse näin datanomiopiskelijana sanon, että kyllä se Red Bull on 5/5, ellei jopa 6/5. Tässä siis teille selvä perustelu siirtyä Red Bulliin.
 

HYBR1D

Aktiivi jäsen
Monster ehdoton ykkönen! Yleensä en tykkää mistää ylimakeasta mutta tuo vaan uppoaa paremmin ku hyvin :D
 

Rasteri

Aktiivi jäsen
Kyllä se amerikan maito voittaa edelleen energia juomat mun mielestä, eli siis Coca-Cola.
 

Tsaari

konkari jäsen
En ole mikään energiajuomien suurkuluttaja ja enkä muista koska olen viimeksi niitä juonut.
Ehdottomasti ostaisin Battery orginaalin ja lisäsin sen johonkin kirkkaseen viinaan.
Näin olen joskus tehnyt ja oli hyvää. Olen toki ihan ilman vinaakin käyttäny ja kyllä minun mielestä Battery on paras.
:cool: