yhden piirilevyn tietokoneet

sampsi

Administrator
Ylläpidon jäsen
Nämä pankkikortin kokoiset yhden piirilevyn tietokoneet ovat varsin hyviä koodaukseen/ohjemointii yms pieneen projecti käyttöön, Teho/hinta suhde on erinnomainen


Esim malleja mitä löytyy:
Itse olen näitä käyttänyt esim info näytön pyörittimseen,Ulko ja sisälämpötilan lukemiseen,ja retnrokonsolina. Näistä edellemainituista teen myöhemmin omat kategoriat
 

Rasteri

Aktiivi jäsen
mitä näillä tehdään?
Näistähän voi kyhäillä vaikka mitä. Avovaimoke esimerkiksi väänsi mulle (Raspberry Pi 3 Model B:stä) ennakkoon synttärilahjaksi Mini-NES:in ja lykkäs sinne päälle 100 Nintedo peliä. 3D-tulosteli kultaisen kotelonkin sille. Alla pari kuvaa.

WhatsApp Image 2018-02-07 at 10.59.51.jpegWhatsApp Image 2018-02-08 at 08.50.43.jpegWhatsApp Image 2018-02-08 at 10.43.00.jpeg1521830718321.png

Nyt olis muuten Humble bundlessa hyviä tarjouksia oppaista.
 

sampsi

Administrator
Ylläpidon jäsen

sampsi

Administrator
Ylläpidon jäsen
Juurikin sitä. Täytyy kyllä sanoa, että NES pelit on haastavia nykyiseen pelitarjontaan verrattuna. Onneksi ohjaimia saa halvalla kiinasta, haha.
Kyllä.Milläs ohjaimella pelaat? ja onko sulla muita emuja siinä kun vaa toi NES?

Ite Meinasin päivittää tuon mun retrokosnolin raspberry pi 3 b+ malliin.
 

tunnus

konkari jäsen

Rasteri

Aktiivi jäsen
Kyllä.Milläs ohjaimella pelaat? ja onko sulla muita emuja siinä kun vaa toi NES?

Ite Meinasin päivittää tuon mun retrokosnolin raspberry pi 3 b+ malliin.
NES vain tällä hetkellä käytössä. Ihan perus kiinankopiot NES ohjaimista, merkki taisi olla Data Frog. Toki se erona, että USB liitännällä. :D
 

sampsi

Administrator
Ylläpidon jäsen
NES vain tällä hetkellä käytössä. Ihan perus kiinankopiot NES ohjaimista, merkki taisi olla Data Frog. Toki se erona, että USB liitännällä. :D
no joo:p varmasti hyvä ohjain jso pelaa vain NES pelejä,Ite pelaan myös PS1 pelejä.
 

sampsi

Administrator
Ylläpidon jäsen
Näitä alkaa olemaan kyllä jo kaupat pullollaan. Jokaisesta pitää tehä monta eriversioo :D