vähän oli vaikea lukee taulukkoa
No sitähän se on, kun kaikki syötetty samaan taulukkoon.
Mutta excelissähän voi valita mitä se näyttää ja mitä ei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vähän oli vaikea lukee taulukkoa
paljohan noissa on euroissa eroo jos esim pelaa 10h päivässsä,siis sähkönkulutuksessa.Nyt se olisi täällä...
Uusi vs SER 6-ydin prossujen taisto, jossa vastakkain AMD Ryzen 5 2600 ja Intel Xeon X5650.
Reiluuden merkeissä kumpikin on kellotettu tappiinsa ja nyt myös virrankulutus käppyrät mukana.
Ennen testejä olin saanut mielikuvan että nämä vanhat LGA 1366 Xeonit pääsevät todella lähelle Ryzen 5 1600:sta sen ollessa vakiokelloilla. Mutta nyt kun uudempi nopeampi 2600 on testissä ja vieläpä kellotettuna, niin ajattelin että Ryzen menee menojaan. Mutta kuinka väärässä olinkaan...
Tästä tuli nimittäin todella tiukka taisto suorituskyvyn osalta.
Mutta virrankulutus testissä sitten näkyi pahasti Xeonin ikä.
EDIT: Mulla oli käynyt pikku moka Cinebench tulosten kanssa. Koskien Ryzen 5 2600:sta. Olin vahingossa kirjoittanut epävakaat 4.1GHz:n kellotuksen tulokset ylös. Pahoittelu tästä.
Muut tulokset ovat kyllä oikeat.
paljohan noissa on euroissa eroo jos esim pelaa 10h päivässsä,siis sähkönkulutuksessa.
Mut uus on aina uus. Varsinkin kun ero on noin pieni.Nyt se olisi täällä...
Uusi vs SER 6-ydin prossujen taisto, jossa vastakkain AMD Ryzen 5 2600 ja Intel Xeon X5650.
Reiluuden merkeissä kumpikin on kellotettu tappiinsa ja nyt myös virrankulutus käppyrät mukana.
Ennen testejä olin saanut mielikuvan että nämä vanhat LGA 1366 Xeonit pääsevät todella lähelle Ryzen 5 1600:sta sen ollessa vakiokelloilla. Mutta nyt kun uudempi nopeampi 2600 on testissä ja vieläpä kellotettuna, niin ajattelin että Ryzen menee menojaan. Mutta kuinka väärässä olinkaan...
Tästä tuli nimittäin todella tiukka taisto suorituskyvyn osalta.
Mutta virrankulutus testissä sitten näkyi pahasti Xeonin ikä.
EDIT: Mulla oli käynyt pikku moka Cinebench tulosten kanssa. Koskien Ryzen 5 2600:sta. Olin vahingossa kirjoittanut epävakaat 4.1GHz:n kellotuksen tulokset ylös. Pahoittelu tästä.
Muut tulokset ovat kyllä oikeat.
Mut uus on aina uus. Varsinkin kun ero on noin pieni.
Okei,ja paljos noilla on hinta eroo? prossuilla siis.
Gtx 750ti ja 1050 erot vois olla hyvä.