Vai olisko vain kussut muuta kuin testi... FS on yleisesti täysi susi uudemmalla raudalla, koska se ampuu polveen kaikkia Ryzeneitä, Threadripperiä ja Intelin X299-alustaa. Timespy toimii huomattavasti paremmin. Ihan referenssinä, mulla oli kovimmat suomitulokset molemmissa 1080p ja 2160p testeissä ennen RTX-sarjaa. Että leikin minä niillä aikani.
Ennemmin viittasin sillä synteettisiin kuormiin yleisesti, sillä niissä voidaan tuoda vääristellen tehoa esille.
Alunperim 3DMarkit otin mukaan kun niitä pyydettiin... mutta kun ne ovat surkeita tuohon hommaan niin enää en jaksa niitä ajella. Samoin nyt tiputin monta peliä pois kun aina tuli ihan eri tuloksia kuten ETS2 ja Overwatch ym. Ja taas Fortniten poistin kun sitä paskaa en voinut enää sietää vaikka kuinka suosittu ja pyydetty on.
Mutta nykyiseen 16 pelin listaani olen todella tyytyväinen kun nyt tulee "oikeita" tuloksia ilman ihme heittoja. Tai no Bright Memoryyn tuli päivitys samanpäivänä kun i7-4820K:sta testasin ja päivityksen mukana tuli ihme pudotus tuloksiin.
Wreckfest oli aika outo LGA1366 kamojen kanssa. Eli X5660, X5675:n ja X5677:n kanssa se heitteli kuormia säikeeltä säikeelle ihan miten sattu ja tiputti prossut kellot sinne 2.5 - 3.8GHz (idle kellot 2.5GHz).
Kun Ryzenin ja noiden LGA2011 prossujen kanssa ei tapahtunut samaa.
Mutta jatka sinä uusien lelujen kanssa leikkimistä niin minä jatkan näiden vanhojen testailua että mikä on vielä nykyään hyvä ja mikä ei.